Auckland

Hoj igen dar pa andra sidan!

Vi kor en snabb genomkorare pa vad som hant de senaste dagarna.

Vi kom till Rotarua, en pa manga satt osande och kokande stad. Det kryllar av varma kallor och gejsrar lite overallt kring staden och luktar typ utedass.
Vi delar med oss av lite bilder fran utkanten av stadens granser.

Vi passade pa att bada i varma kallor pa kvallen med en underbar havsutsikt som dock ej syns pa bild.





Lerbad nagon?


Icke badvanligt vatten...


Gejsrar ar tydligen ocksa vardagsmat har...


Malin bestammde sig for att skippa doppet har...



... men istallet pa kvallen bada i en nagot mindre varm kalla. 

Vara nasta destination pa resan var sedan tankt att bli Waitomo Caves och nagra haftiga grottor men plotsligt ena kvallen nar vi sitter och avnjuter var utsokta pasta med tonfisk (vardagsmeny) hor jag hur tv.n i bakgrunden gor reklam om The Killers konsert i Auckland den 8e april.
WHAT!?

Vi kastade oss till internet och fick nys om att det fortfarande fanns biljetter.

Efter lite omplanering sa bestammde vi oss for att hoppa ytterliggare naturupplevelser och tillbringa vara sista dagar i Auckland for att kunna vara pa plats nar konserten agde rum.

Sa sa blev det och nu i efterhand ar vi helt overtygade att vi gjorde ratt val! Ett utsalt Vector Arena kokade dvs cirkus
12 000 och det var en riktigt bra konsert!



Tankte jag for forsta gangen skulle passa pa att dela med mig av en lank eller video fran tuben har med konserten men dar fanns ingen upplagd fran Auckland an, daremot slanger jag ut denna da det ser identiskt ut!

http://www.youtube.com/watch?v=LLzs4KSRqM4

Sa dar ja, nu har vi tvattat, packat om, med andra ord lagt regnjacka varma klader underst, tagit upp shortsen till toppen pa vaskan igen och inhandlat en starkare solkram.... Tahiti Next!

Vi hors vid upphittande av internet till backpacker pris pa paradis on...

//Figueiras


Kommentarer
Postat av: linn

jag kommenterar INTE för att jag på något vis är avundsjuk över era utflykter. Andledningen till att jag skriver är att det är Figge som publicerat inlägget.. endast därför. Som lite stöd..

2009-04-09 @ 13:31:21
URL: http://mixture.devote.se
Postat av: F

Linn, med hela mitt hjarta tackar jag for detta stod, det varmde verkligen!

2009-04-09 @ 23:46:15
Postat av: Lillasyster Annica

Nu saknar jag er sadar jatte jatte mycket. Langtar tills ni ar hemma igen!!! <3

2009-04-13 @ 01:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0