Livstecken

Ok, jag lever, vi lever!
Men det har varit nagra harda senaste dygn....
Aterkommer med treekingen senare nar skrivs lusta finns.

Vi var ju pa treeking sonm sagt, manga fina minnen men en hel del man inte glommer i forsta taget och som jag inte vill min varsta ovan ens ska behova utsattas for.

Iallafall efter detta tog vi nattbuss fran Chaing Mai till Bangkok, en resa pa 9 timmar. Jag kannde att jag madde lite havkass men trodde de skulle ge sig, tji fick jag... Det skull visa sig bli min varsta bussresa nagonsin.

I nio timmar kom det fran bada andar om man sager sa, varst var innehallet fran de orala hallet som inneholl blod och annat smatt o gott...
Blev helt knockad och lag utanfor toaletten mellan gangerna, orkade int ta mig upp till mitt sate igen. Val framme i bangkok ur bussen men kunde inte ga en meter innan jag holl pa att sacka ihop igen, efter spyor av blod tog jag beslutet att tillkalla polisen som fixa en taxi till narmsta sjukhus.

Inlagd pa sjukhus, drop, och grejjer o forhord manga ggr om borja man aterhamta sig efter nagra timmar. De ville dock halla mig lit till da de funnit nagon slags bakterie i mig pa blodproven de tatt. Vad sker da, jo da insjuknar Malin ocksa, mitt framfor nasan pa doktorn som ocksa fick ta hand om henne. Dock i lite mildare grad och nagra spyor behovde vi har aldrig se.

Nu ar vi ialafall fullproppadade av medeciner o pa battringsvagen, gardagen dock fick vi spedera hela dagen pa hotellrummet, enda rorelsen vi lyckades med var att ta oss ned for trappan och kopa varsin yogurt och lite vatten.

Nu ikvall har vi dock lyckats ga ut och ata lite middag och ta en runda pa gatan har nedanfor, imorrn hoppas vi va helt ft for fight for shopping och avresa mot aussieland!

//F

Kommentarer
Postat av: Slim Pete

Med så mycket kräkning & så mycket bajsning bör du väl snart vara lika slim som Slim Pete himself. Keep up the good spirit!!! // Kramar S.P.

2009-02-26 @ 16:14:21
Postat av: Lotta

Fy faen....då vill man bara vara hemma...! Hoppas ni blir krya snabbt.

Kramar

2009-02-26 @ 18:05:31
Postat av: Mum

Jösses vad oroliga vi mammor varit över Er!Nu vågar vi nog andas ut igen.

2009-02-26 @ 21:13:58
Postat av: Annica

usch usch usch.. hoppas ni ar krya och kommer med planet ikvall. Langtar efter att ha er i mitt sydney, har blir man inte magsjuk! :D <3

2009-02-27 @ 00:21:40
Postat av: Tant V

Stackare! Först loppor och sen detta... Var för bövelen rädda om er... Viktigt att ni ser till att få ordentligt med vätska i er. Kram

2009-02-27 @ 01:32:30
Postat av: Pappa Anders

Fy det verkar tufft.

Hoppas det ordnar upps sig med er.

Då blir det kanske Mallorca nästa gång.....

Kram på er!

2009-02-27 @ 13:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0