Nagon maste beratta sanningen....

For de som laser bade Gustavs blogg www.gontour.blogg.se samt varan blogg har maste sanningen fram. Alla vet vi hur bra den har mannen ar pa att krydda till sian historier.

Gustav i egen hog person pastar att han var den store mastarn i squaschen men aven fast han tog sig igenom natur pa gymansiet sa verkar inte matematik varit hans starkaste amne...

For det forsta sa forlorade pagen mer an en match. Jag erkanner, jag torska alla mot honom utom en, men sebbe daremot spelade jamnare mot honom och de delade ganska lika pa segrarna.

Vad som daremot inte kommer fram ar hur det hela slutade... for de hjalper inet att man vinner en massa betydelselosa seriematcher pa vagen till slutspel nar Gullberg sedan kor over allt motstand i de sista tva matcherna, konditionen oss tre emellan tog till slut ut sin ratt.....

Nu var det iallafall utrett

//Figo


Kommentarer
Postat av: gustavs mor

kan inte tänka mig att min lille G pratar osanning- du måste ha missat något! Men tack iallafall för bilden i ditt förra inlägg!

ha det fortsatt bra i regnet

2009-03-14 @ 19:06:32
Postat av: Eva & Anders

Hej!

Nu när jag läser om er resa känns det som det var igår jag var där! Hoppas att ni kom iväg till Fraser Island och badade i Lake McKenzie. Är ni på väg upp till Cairns? På vägen dit ligger ett ställe som heter Airlie Beach, kanonställe med bla en stor utomhuspool i "stan" och bra festställen som är i en klass för sig! Hoppas att vädret skärper till sig, kramar Eva. Pssst, hur går det med reskassan? Anders hälsar att tranorna har kommit nu! (han sitter/ligger just nu framför sportspegeln...)

2009-03-15 @ 21:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0