Regn, regn & regn

Nu ar jag trott pa det har!
Jag vet att det inte gar att styra over vadert men nu far det fan va nog! Jag/vi ar sa less pa regnandet nu, idag har det inte varit uppehall en enda gang, konstant osregn!
Ge mig atminstone en gnutta hopp....

Vi var forresten pa hajmuseum idag, tog bussen dit och satt och snacka skit och trodde vi hade en 5-10 minuters promenad hem darifran sedan.
Tji fick vi, minst en halvtimma var det.....promenad.....i osregn! Wet t-shirt ala grande!

Nu ska vi deppa ihop ytterliggare, sebbe kopte chips, jag mint kolor och ett packet vaniljvisp, fint!

Over and out!

Ps. Palle fixar du U2 biljetter sa tvattar jag bada dina bilar nar jag kommer hem och sjalvklart betalar jag biljetterna sjalv ocksa.
Erbjudandet galler alla som kan fixa minst tva biljetter till U2's konsert pa ullevi i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0