Sydney - Mission Complete

Ett snabbt livstecken fran Sydney innan vi beger oss vidare. 
Ska om en kvart mota upp Annica for en sista fika denna gang, lite sma sorgligt att lamna syster igen faktiskt.
Hade vatt roligare att ta henne med vart lilla gang.
Men men, imorrn far vi se sebbe, gurra, linn & karin, ska bli riktigt skoj det med!

Hade tankt dela med mig av massor med bilder men funkade inte alls som jag ville och det gar visst inet att lagga upp nagon alls, tyvarr.
Skriver mer nasta gang, har varit fullspackade dagar har i storstadsstressen!

Ha de gott allesammans!



Kommentarer
Postat av: Mamma Marina

Hejsan på er!

Fortsatt trevlig resa.Hoppas att ni känner att krafterna kommit tillbaka.Jag hoppas att du Figge gör ett nytt försök att lägga in bilderna.Så att vi med kan fortsätta på vår lilla resa.

Kram

2009-03-03 @ 19:04:28
Postat av: Tant V

Hej hopp! Själv har jag det fint här i Trelleborg.Har ledig dag idag. Hundarna är nyklippta och badade. Bilen har varit på service. Vi håller på att tvätta. Opa har haft ny vårdplanering. Sigge är hos en kompis. Peter har dammsugit ovanvåningen. Jacob och Julia har varit inne och ätit middag med oss. Snart kallar soffelocket!

Var rädda om er!!! HA det så KUL ni bara kan. (Hur går det ihop?) Kram Tant V

2009-03-04 @ 17:04:49
Postat av: Mormor

Hejsan Malin och Figge!

Idag är jag hemma hos er och äter middag.Har tänkt mycket på er när ni var sjuka.Tur att ni kunde fortsätta er resa.Hoppas att ni nu är riktigt bra och får det bra i Australien.Hade ni nu varit hemma på fredag skulle ni varit hos mig och ätit smörgåstårta.Jag kommer att sakna er då!Kram mormor

2009-03-05 @ 17:14:25
Postat av: Skogshuggaren från vidderna

Guten Heute alle Leute. Fy fan vad ni ser ut att ha det gött, aningen avundsjuk, på en skala mellan 1-10 är det typ 1000. Men men själv skall jag åka till Thailand om 1 vecka och stannar i 2 veckor, det skall bli nice.



Kul med lite schyssta bilder där man ser att du är dig lik....................ful som vanligt :)



Det där med blood i avföringen och spyorna låter inte så spännande, och som om det var ganska allvarligt, men men det är som jag alltid har sagt..................du är lite känsligt.



På tal om loppor...............Fredde du som har ett schysst busskage under den kinesiska muren borde ta det väldigt försiktigt, det vore ju tråkigt om daggmasken blev loppbiten ha ha, ho ho, host host, halstablett...........ta en vicks blue. Nä skämt åtsido.................ha det sjukt bra.



Fattiglappen på fattighjon i Helsingborg

2009-03-06 @ 10:38:18
Postat av: F

Hahaha!

Thor skuggshuggarn fran helsingborg ar en sjuk man, inget snack om saken!



Nu loggas jag ut, hor av mig!

2009-03-06 @ 13:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0